Followers

Monday, December 3, 2012

ring ding dong

ASSALAMUALAIKUM .. YUUHUU  

holla :D its been a long time since the last time I stepped into here :3 
heewheew . tp xde org kisah pun kan?kan?kan? 


SAD LIFEU X''(

aku sebenarnya takde apa nak tulis. takde idea. tapikan , smbil taip ni , aku baca2 lah jugak blog lain. 
tup tup.
.
.
.
aku terbaca blog antikpop @ kpop haters/bashers or whatsoever laah .



ada gak wat aku naik angin dan ada jugak yg buat aku gelak sorang2. hhahaaaha 
memang lawak gila. tapi aku memang tak akan hormat dengan orang macam ni 


ohh waaii? waae?? kenapa? menagapa?
adakah sebab diorang ni benci kpop? adakah sebab diorang ni benci kpop? sebab minat diorang tak sama dengan minat aku?

tidak tidak :)

sebabnya , aku suka dengan orang yang boleh hormat dan faham minat orang lain . yelahh , kadang2 segelintir peminat kpop ni over terlajak . tapi tak semua macam tu .
kalau korang memang benci gila2 dah dekat kpop ni , korang cakap-cakap je lah dengan geng2 korang yang tak minat kpop tu . daripada tulis ntah apa-apa. kalau nasihat ke tegur ke tak apa. tapi ni dah bagai menghina , mencaci dan mengutuk lagi . siap mencarut lagi. manyak tambah dosaa maa

bagus ke macam tu? 

aku tak nak cakap banyak. nanti aku akan post lah pasal statement2 anti-kpop ni .tu pun kalau aku rajin laah :P

hheeehe annyeong :)

wassalam .


/waves/ ;-----;




No comments:

more and more!

get this widget here