Followers

Tuesday, December 28, 2010

13 january 2011...^^....yayYYAAAyyyaAAA!!


assalamualaikum...
annyeong....^^
what's the tite about???
13 JANUARY 2011??
......................................
actually,,this date really SPECIAL for me..hahahahahahaha!!
wae????
ok..i'll tell u..
there're two reason....
1st....
it's MY BIRTHDAY!!!
~nnGGeeEEE~~~
2nd....is....
ttAAddAA~~~
DiGi LIVE K-POP PARTY 2011

nnGGeeee~~~
huhuhuhuhu..
i wish i can go!!!*kYoptA~~
the person who will perform are....:


G.NA



4MINUTE


and the most i love!!

B2ST

wwAAAwww~~~
i wish i can go....
but..u know...
i can't...
this year is exam year....
can i just imagine that they'll give me some birthday's song???
i just can imagine it...hhmmppp....

forget about my dissapointness..
and good luck for them....
HWAITING~~!!

b2st is the best!!

Monday, November 15, 2010

~~editeD bY mE(^__^'')












Friday, November 12, 2010

[MV HD] SHINee - Hello [english subs+romanization+hangul]

hello,,hello

i love this song + mv so much
shinee oppa so SWWEEETTTTT
and of course my eyes can't stop seeing MINHO...(he make me crazy)*faint!!!
onew's smile and key chu~~aegyo
jonghyun and taemin always give the best...
i can't stop watching this mv!!!
how can i???hak3....
all the best to shinee...~hwAitinG!!!

*aLwayS LOVE sHineE...nO doUbT!!!

Friday, October 22, 2010

shinee and ft island at singapore!!!!

annyeong to all....

brita hangat...!!!
shinee and ft island akn buat psembahan kat singapura..23 oktber 2010...
wwaaa~~~~
aku btul2 jelez nih....apsal x dtang malaysia jek??
kompem aku srbu...huh!!!

shinee at indon-last week...<3

shinee-latest...<3

ft island...<3
ft island-beautiful journey...<3

sbnarnya kalo x silap aku...bigbang,,snsd & infinite pun ada gak...
org singapore ni mmg btuah btol!!!
aku jelez nih..=(
dgar ktew jonghyun(shinee)..xleh wat psembahan sbb doktor x kasi...
kes fans tlanggar jonghyun n key smpai cdera dyorang dibuatnye...cian jonghyun oppa
pepepun...to all oppa..!!!
~hwaiting!!!
wat yg tbaek n gempak pnyer....
idop ft island!!<3
idop shinee!!<3

*mnunggu brita baru dr hongki(ft island)
& key(shinee)
chaiiYYookk!!!


Thursday, October 7, 2010

tension thp gaban...!!!

안녕하세요
annyeonghaseyo.....

waaa~~~
now i'm learning korean & hangul..
wish me luck ok..???

aku x taw knape...mggu ni aku rsew btol2 tnsion...ak pun xx taw knape..
mgkin sbb study kot,,,,wlopun aku mngaku yg aku ni bkanlah org yg kuat study...tp ak ttp trtekan sbb aku tlalu mmaksa diri ak nih...tmbah pulak dgn mslah yg btimpa-timpa...
n lg satu....mir dah byak brubah...wlopun dye x taw yg aku ni skew tgok dye(tgok je taw....xde feeling2 ok??)...wlopun aku yg kdg2 feeling sgsorang...=(....aku tgok...dr pmrhatian kau lar...dye mcm x skew aku jew....i mean,,as a person...x taw la kalo aku ad wat salah kat dye...rsenyew xde kot...entahlah...mir,,,kalo aku ad wat saloh k mu...MIANHAE!!!!...maafkan aku...jngan ar wt gitu...it' can make me crazy...=((...please stay like before.....i begging u...
aku rsew mcm nk nangis la...
omo~omo~jgn nangis...jgn nangis...(ksat2 air mata...)
wwaaaAAA!!!!!=(((....xxleh tahan btullah..dh la....nnti aku xleh brnti nangis plak..

bye,,,,,hidup kpop(ksat2 air mata)....
안녕 .... 다시 만나서(bye...see you again)...

Wednesday, September 8, 2010

seLamaT hAri raYa aidiLfiTri...mAaf zaHir & bAtin,,,,,


salam......
aku nk ucapkan slamat ari rayew...maaaf zahir dan baTin kat spew2 yg knal aku...
aku mntak maaf byak2 kat korang sumew kalo ad wt salah....
aku dh maafkan korang smew...
tp stu yg mmg aku mntak sgat dr korang.....
eeerrrmmm,,,,eeerrrmmm,,,,,
naaaakkkkkkkkkk......
nnaaakkkk,,,,,,


DUIT RAYA!!!!!

Thursday, August 19, 2010

Friday, August 13, 2010

saLam ramAdhaN al-muBaraK

salam sumew...
annyeong haseyo.....

skarang ni dh msuk bulan ramadhan...yyYyyAAhhhoOO!!!!
stlah 3 ari nuggu akhirnya dpt gak aku mnum air nyior...yelah,,,kt asrama mnew ada....
tp aku ad stu 'knangan trindah' ngan mr.c....
sapew tu???
nak taw kne bcela....
mse bbuke td...aku tgah kmas2 tmpat mkn..n then ak tnmpak...ALAMAK!!!!
CICAK!!!!!
apalagi...mlompat la aku ats dpur tu...mjur x tgolek ak....snyap je aku duk ctu...nseb bek cicak tu dah mati,,,pepepon ak xkan trun slagi cicak tu x dbuang..
alkisahnyew,,,
ayah pun amek pnyapu n pnyodok tuk buang cicak tu...FUHH..lega den..
tp gmbira aku x lmew coz.....
AYAH HULUR PNYODOK TU KAT AKU!!!
ad ke ptot????
hheeeeiiiiyy,,,,,,,apalagi..
mnjerit la aku...smpai tkeluar air mata aku,,,,
soreku yg mrdu ttiba je jadi sumbang....
nseb bek dah bbuka..kalu x,,,x lalu aku nk mkan...
bgitulah kisahne..
pokok pgkalnyew...aku gli ngan cicak.....

Wednesday, July 28, 2010

SALAM.....hye sumew....
hmmmm...ari ni nak ctew sal pe eyk..????..jap3..aku pkir lu....

HA!!!!!!!!!!
aku taw...
kite ctew pasal citew n jjaka korea nak????
korang tgok x lg citew boys over flower & you're beautiful???kalo korang x tngok lg,,,,korang harus tngok....x rugi pnyer...mmang super duper la....apth lg pkwe2 dlm ctew tu encem2.....yaaiiyyy~~~ wu bin,yi jung,jun pyo,jan di,ji hu.......

atas skali:jeremy(lee hong ki)...bwh sket...hwang shin woo(jung yong hwa)...bwh lgik...hwang tae kyung(jang geun suk)...n bwah skali....go mi nam/go mi nyu(park shin hye)........
kompem x akan mbazirkan mse korang la kalu tngok drama ni....hahahaha......n lgu2 dlm ctew ni pun bez...
>>>>still as ever
>>>>promise
>>>>what should i do??
>>>>without a word
..............................PEERRGGHHH!!!!!!......................................
da jd lgu fveret aku dah skarang ni...waaaa~~~*,*
aku pminat no.1 you're beautiful..........


Tuesday, July 27, 2010

something happen.....nnggee~~~

salam....
huhuhuhuhu....
bila mngingatkn pristiwa yg blaku ahad ari tu(25/7/2010)...hhuuiissyyyy!!!
mmg mnyeramkan...skolah kne histeria rmai gak plajar pteri yg kne....lbih kurang seploh org gak..nseb bek blaku kt surau..cbe bygkn kalo blaku kat asrma....issyy..issyyy..isssyy...
kjadian tu blaku dlm kul 8 gak ar...mule2 sorang je..laz2 mnde mcm bjangkit n blakulah kjadian jrit2....seram!!!....nseb bek ada hisyam,naim,areh,cha,tiqah,kak atin n yg laen2...yg tlong mgsa2 malam tu....time kasih bbanyak kt korang...
dlam kul 11 stgah lebih,,plajar puteri dbenarkan pulang ke rumah msing2...cme plajar puteri coz plajar lelaki x truk pun....xde org yg nak amek aku mlm2 so,,aku,hzwannie,munirah,mek yah,syatun,mek cek(si kecil a.k.a dayana) balik kat umah Aje(raja raihana)...n esoknya sumew pulang ke umah msing2...tp ada gak plajar yg x balik...cmne diorang kn???
bgitulah alkisahnyew......sbnarnye ad byk lagi kjadian yg blaku tp xleh ar crita kat cni...mnde tu mmg horrible sgt....harap2 pristiwa malam tu memberi pngajaran kt kitowang sumew....
setiap yang blaku psti ada hikmah dsbaliknya...aku pgang kata2 tu...hrap2 bile kitowang kmbali...smewnye dah ok....ok la...aku nk layan fb jap nih....daa~~~
l

Thursday, July 22, 2010

kEnanGan tErinDah.....:D

ari isnin 19/7/2010....

mse ari isnin ni kt skola kan ad buka puasa rmai2..mkn dm talam 2 kan...n then tjadilah stu kisah..aku,mek yah,fira,mimi,syatun ngan mek cek(kecik) g lewat ke surau coz tetidow kat dorm @ lbih tpat lg mmg nk tdow sbnarnyew...huhuhu..jd akisahnyew..kitorang pun x ckup la talam..1 talam 7 org...naqibah pun tolong la cari tuk kitorang...cari pnyew cari...tup2...'awk,kat sana ad kosong..4 org'...aku n mimi pun suh a yg laen g dulu...kwn2 yg laen pun tagak-agak nk bngun..xkan nk tggalkan aku ngan mimi je kot...diorang pun g la jugak stelah dpaksa oleh aku n mimi....
oleh sbb aku n mimi mmg x de tmpat,,ktorang pun cdg la nak balik asrama..masa kiyorang duk kt luar surau tu,,tiba2 jew naqibah pggil kitorang ktew ad tmpat lagi...dgn prut yg smemangnyer brirama syahdu ni pun msuk la dlm surau balik...on da way nk msuk 2,,aku nmpak mek yah ngan fira tgah nangis...WaHH!!! tharu siot tgok 2 org tu nangis coz kitorang....aku pujuk skjap n then aku blah sbb kalo aku duk kat situ melalak la aku nnti...huhuhuhuhuhu....
lpas bbuka tu kitorang bkmpul kat uar surau n gelak rmai...mmikirkan drama yg blaku..x sgka kitorang yg slama ni..nmpak agk brutal,,nangis sbb kcik jew...hahaha...knangan yg x kn aku lupa.......

SaRANGHaEYO foreveR...!!!!!!!mmUUaaHHHH...

Saturday, June 5, 2010

ibu oh ibu...

ibu..ibu..
engkaulah ratu hatiku....
kita slalu dgr lgu ni kan..ibu/mama/mak/ummi n dll lah ratu hati kita..
tp,,sdar x kita???kita dh byk lukakan hati ibu kita,,,mgkin korang x prasan..
kalo mak suruh pegikedai,byk jer alasannye,,kdg2 tu kalo kena buat jugak mulalah tarik muncung...dlm kita x sdar,,kita dh lukakn hti diorang,,,

byk lagi perkara yang boleh buat mak kita kecik ati...cop..cop..cop..aku bukan nk kata kt saper2....utk diri aku jugak...walaupun camtu,,kita boleh tegur ibu kita kalo diorang ada wat salah,,tapi dgn cara yg betol lar,,jgn lah kasar cara tgur tu...x pasal2 korang lak kena marah..jgalah hati mereka.....

ada jugak yg x hargai pngorbanan & penat lelah ibu bapa membesarkan mereka dari sebesar telapak tangan...

p/s:jagalah hati mereka selagi mereka masih ada untuk rasa dihargai

Friday, June 4, 2010

heLLO hoLidaY

hooreY3...hooo.....
cuti skolah dah bmula...time to enjoY..
tp...ad satu yg sntiasa kne ingat...
buku n soLat..jgn tinggal dua2 tu eyk....

9hb ni aku nak ke KL....nak pi cari henpon
enpon aku rosak da...susah nak contact kwn2...
apa2 pun,,,smoga aku hepY hoLidaY alwayzzzz...

more and more!

get this widget here