Followers

Friday, August 13, 2010

saLam ramAdhaN al-muBaraK

salam sumew...
annyeong haseyo.....

skarang ni dh msuk bulan ramadhan...yyYyyAAhhhoOO!!!!
stlah 3 ari nuggu akhirnya dpt gak aku mnum air nyior...yelah,,,kt asrama mnew ada....
tp aku ad stu 'knangan trindah' ngan mr.c....
sapew tu???
nak taw kne bcela....
mse bbuke td...aku tgah kmas2 tmpat mkn..n then ak tnmpak...ALAMAK!!!!
CICAK!!!!!
apalagi...mlompat la aku ats dpur tu...mjur x tgolek ak....snyap je aku duk ctu...nseb bek cicak tu dah mati,,,pepepon ak xkan trun slagi cicak tu x dbuang..
alkisahnyew,,,
ayah pun amek pnyapu n pnyodok tuk buang cicak tu...FUHH..lega den..
tp gmbira aku x lmew coz.....
AYAH HULUR PNYODOK TU KAT AKU!!!
ad ke ptot????
hheeeeiiiiyy,,,,,,,apalagi..
mnjerit la aku...smpai tkeluar air mata aku,,,,
soreku yg mrdu ttiba je jadi sumbang....
nseb bek dah bbuka..kalu x,,,x lalu aku nk mkan...
bgitulah kisahne..
pokok pgkalnyew...aku gli ngan cicak.....

No comments:

more and more!

get this widget here